§1 Postanowienia Ogólne

  1. Niniejszy regulamin reguluje zasady korzystania ze Serwisu Internetowego prowadzonego pod adresem www.edunect.pl
  2. Serwis internetowy, działający pod adresem www.edunect.pl (zwany dalej: Serwis internetowy EduNect), jest prowadzony przez EduNect Sp. z o.o., wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr 0000569305, NIP: 7471896583, REGON: 362125787. (zwaną dalej „EduNect”).
  3. Dane teleadresowe przedsiębiorcy, umożliwiające Kupującemu kontakt ze Sprzedawcą:
    • adres pocztowy: Grabiszyńska 214/7, 53-235 Wrocław
    • numer telefonu: 508 020 880 (dostępny w godzinach 8-16)
    • adres poczty elektronicznej: lekcje@edunect.pl
  4. Regulamin serwisu internetowego EduNect umieszczony jest nieprzerwanie na stronie internetowej www.edunect.pl/regulamin w sposób umożliwiający Klientom jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści. Regulamin jest również udostępniany Klientom przed zawarciem umowy.
  5. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Serwisu internetowego EduNect spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Serwisu internetowego EduNect z infrastrukturą techniczną Klienta.

§2 Definicje

Pojęcia, którymi posługuje się niniejszy regulamin oznaczają:

  1. Konsument – jest nią osoba fizyczna w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego.
  2. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – jest nią osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  3. Przedsiębiorca – oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  4. Usługodawca/Sprzedawca – Serwis internetowy, działający pod adresem www.edunect.pl, prowadzony przez EduNect Sp. z o.o., wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr 0000569305, NIP: 7471896583, REGON: 362125787.
  5. Serwis internetowy – Serwis internetowy, działający pod adresem www.edunect.pl, prowadzony przez EduNect Sp. z o.o., wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr 0000569305, NIP: 7471896583, REGON: 362125787.
  6. Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 Kwietnia 1964r. (Dz.U.2020.1740).
  7. Towary oraz Usługi – wszelkie usługi świadczone oraz towary będące przedmiotem umowy sprzedaży między sprzedawcą a kupującym.
  8. Regulamin – niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu art. 8 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U.2020.344).
  9. Klient/Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje lub planuje dokonać Zamówienia w ramach Serwisu Internetowego z wykorzystaniem drogi elektronicznej, w tym również Konsumenta, Przedsiębiorcę na prawach konsumenta oraz Przedsiębiorcę.
  10. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, w którym to Klient akceptuje ofertę sprzedaży Sprzedawcy, która zawiera w szczególności cenę, rodzaj, ilość Towarów lub Usług w ramach umowy sprzedaży za pośrednictwem serwisu internetowego.
  11. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2020.287).
  12. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Serwisu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  13. Konto – konto Klienta w Serwisie, są w nim gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Serwisie.
  14. Formularz rejestracji – formularz dostępny w Serwisie, umożliwiający utworzenie Konta.
  15. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Serwisie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Towarów lub Usług do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu płatności.
  16. Koszyk – element oprogramowania Serwisu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Towary lub Usługi do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności parametrów Usługi.

§3 Zasady korzystania z serwisu internetowego

  1. Ceny wszystkich oferowanych przez Serwis internetowy towarów i usług są cenami brutto (zawierają podatek VAT) oraz są wyrażone w złotych polskich. Odstępstwa od zasady waluty polskiej są wyraźnie zaznaczone.
  2. Ceny widniejące na stronie internetowej Serwisu internetowego EduNect, jak również opisy towarów i usług stanowią jedynie informację handlową, a nie ofertę w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Charakter wiążący – na potrzeby zawarcia konkretnej umowy – zyskują one dopiero z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedającego.
  3. Sprzedawca używa w Serwisie internetowym EduNect kodów rabatowych upoważniających do zakupów towarów i usług z rabatem zamieszczonym na kuponie. Kody rabatowe nie podlegają zamianie na równowartość pieniężną.
  4. Do złożenia zamówienia w Serwisie internetowym EduNect konieczna jest akceptacja niniejszego Regulaminu.
  5. Do skutecznego złożenia zamówienia w Serwisie internetowym EduNect konieczne jest posiadanie urządzenia z dostępem do Internetu umożliwiające przeglądanie stron internetowych, aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail) – niezbędne do założenia Konta, a także klawiatura lub inne urządzenie umożliwiające poprawne wypełnienie formularzy elektronicznych. Zaleca się korzystanie z najnowszych wersji przeglądarek internetowych: Firefox, Chrome, Internet Explorer, Microsoft Edge, Opera, Safari dla systemu OS X, itd.
  6. Strona Serwisu internetowego korzysta z technologii Responsive Web Design (RWD), która dopasowuje treść strony do urządzenia na którym jest ona wyświetlana. Strona Seriwsu jest przygotowana do wyświetlenia zarówno na komputerach stacjonarnych jak i również urządzeniach mobilnych.
  7. Strona Serwisu internetowego EduNect posiada certyfikat SSL – bezpieczny protokół szyfrowania komunikacji.

§4 Warunki zawierania umowy sprzedaży

  1. Zamówienia w Serwisie internetowym EduNect można dokonywać poprzez wypełnienie odpowiednich formularzy dostępnych na stronach serwisu.
  2. Do dokonania Zamówienia koniecznie jest wcześniejsze założenie przez Klienta Konta użytkownika za pomocą Formularza rejestracji znajdującego się pod adresem: app.edunect.pl/rejestracja. Klient podczas zakładania konta użytkownika jest zobowiązany do podania prawidłowych i rzeczywistych danych osobowych: imienia i nazwiska oraz adresu e-mail.
  3. Założenie Konta w Serwisie internetowym EduNect jest darmowe.
  4. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w Formularzu rejestracji.
  5. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adresy podane w § 1.
  6. Klient podczas składania zamówienia jest zobowiązany do podania wszystkich prawidłowych i rzeczywistych danych osobowych, potrzebnych do zrealizowania zamówienia:
    • imienia i nazwiska oraz adresu zamieszkania – w przypadku, gdy Klient jest Konsumentem,
    • nazwy podmiotu, adresu siedziby oraz numeru NIP – w przypadku, gdy Klient jest Przedsiębiorcą lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta
    • dane odbiorcy faktury – w przypadku, gdy na fakturze ma być podany Odbiorca oraz Nabywca
  7. W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku „Płacę z PayU” lub „Płacę przelewem” – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz w zakresie wyboru parametrów Usługi. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.
  8. Po podaniu przez Klienta korzystającego z Serwisu internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące:
    • przedmiotu zamówienia,
    • jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych usług, wraz z uwzględnionymi rabatami,
    • danych Klienta oraz danych do wystawienia faktury,
    • wybranej metody płatności.
  9. Po otrzymaniu zamówienia, Sprzedawca potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie informuje o przyjęciu Zamówienia do realizacji. Potwierdzenie zamówienie odbywa się poprzez przesłanie przez Sprzedającego do Klienta odpowiedniej wiadomości mailowej na adres podany przez Klienta przy zakładaniu konta użytkownika, o którym mowa w §4 pkt. 4.2. Z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedającego, umowa uważana jest za zawartą.
  10. Udostępnienie oraz utrwalenie treści umowy sprzedaży następuje poprzez udostępnienie niniejszego Regulaminu na stronie  Serwisu internetowego, przesłanie stosownej informacji na adres mailowy Klienta podany przez Klienta przy zakładaniu konta użytkownika, o którym mowa w §4 pkt. 4.2.
  11. Dokonywanie Zamówień w Serwisie internetowym EduNect jest możliwe 24 godziny na dobę przez wszystkie dni w roku.

§5 Sposób płatności i termin płatności

  1. W serwisie internetowym EduNect istnieje możliwość płatności w jeden z następujących sposobów:
    • przelew na konto bankowe Sprzedawcy,
    • za pośrednictwem usług płatniczych dostawców zewnętrznych – płatności internetowe PayU.
  2. Przy wyborze „przelewu na konto bankowe Sprzedawcy” jako sposobu płatności:
    • Po złożeniu zamówienia, Klient otrzymuje drogą poczty elektronicznej (e-mail) numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym serwisu internetowego EduNect zamówienie jest przekazywane do realizacji.
  3. Klient jest obowiązany do dokonania płatności za pomocą jednego z wyżej wymienionych sposobów w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy sprzedaży.

§6 Dostawa usług

  1. Dostawa zamówionych usług odbywa się drogą elektroniczną – poprzez odblokowanie dostępu do zamówionej usługi na koncie użytkownika Klienta.
  2. Czas dostawy jest zależny od wyboru sposobu płatności. W przypadku wyboru:
    • przelewu na konto bankowe Sprzedawcy: do 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Sprzedawcy
    • płatności za pośrednictwem usług płatniczych dostawców zewnętrznych – płatności internetowe PayU: do 15 minut od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie Sprzedawcy w PayU (czas potrzebny na dotarcie przelewu oraz księgowanie jest zależny od wyboru kanału płatności oraz godziny i dnia tygodnia).

§7 Odstąpienie do umowy

  1. Kupujący będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży w terminie 14 dni od daty rozpoczęcia realizacji usługi bez podania przyczyny.
  2. W przypadku skorzystania z prawa, o którym mowa w punkcie poprzedzającym, Kupujący powinien poinformować o tym Sprzedającego, składając oświadczenie o odstąpieniu na formularzu udostępnionym mu przez Sprzedawcę, które może zostać wysłane pocztą na adres: ul. Grabiszyńska 214/7, 53-235 Wrocław; może to także zrobić drogą elektroniczną za pomocą elektronicznego formularza odstąpienia od umowy przesłanego na adres mailowy sprzedawcy lekcje@edunect.pl. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu złożone po terminie, o którym mowa w §7 pkt. 7.1 nie wywołuje skutków prawnych.
  3. Formularz oświadczenia o odstąpieniu od umowy (załącznik Nr 1 do niniejszego Regulaminu) jest przekazywany Kupującemu w formie elektronicznej (w załącznika w korespondencji elektronicznej potwierdzającej przyjęcie zamówienia do realizacji).
  4. W przypadku złożenia przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta, oświadczenia o odstąpieniu drogą elektroniczną za pośrednictwem elektronicznego formularza odstąpienia od umowy, Sprzedawca niezwłocznie prześle potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy (na trwałym nośniku danych w rozumieniu art. 2 pkt 4 ustawy z 30.5.2014 r. – o prawach konsumenta).
  5. Z uwagi na niematerialny, elektroniczny charakter usługi abonamentowej:
    • Koszt zwrotu towaru nie występuje.
    • Sprzedawca ma prawo wyłączyć dostęp do usługi zamówionej przez Klienta niezwłocznie po otrzymaniu przez Klienta oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  6. W przypadku odstąpienia od umowy wszystkie dokonane przez Kupującego płatności, zostaną przekazane na rachunek bankowy Kupującego niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedającego oświadczenia Kupującego o odstąpieniu od umowy.
  7. Sprzedawca oświadcza, iż zwrot płatności, o którym mowa w § 7 pkt 7.6 Regulaminu zostanie zrealizowany przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Kupujący. Sprzedawca w porozumieniu ze Kupującym, może ustalić inny sposób zwrotu, który nie będzie wiązał się z koniecznością poniesienia przez Kupującego dodatkowych kosztów.
  8. Sprzedawca oświadcza, że prawo do odstąpienia nie przysługuje w odniesieniu do umów ujętych w art. 38 ustawy z 30.5.2014 r. – o prawach konsumenta.
  9. Zawierając umowę Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta potwierdza, iż zapoznał się z treścią niniejszego regulaminu, w tym potwierdza, iż został zawiadomiony o prawie odstąpienia od zawartej umowy sprzedaży w terminie 14 dni od daty wydania mu towaru.

§8 Reklamacje

  1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta, z tytułu niezgodności Produktu z Umową są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa oraz poniższymi postanowieniami Regulaminu.
  2. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć produkt bez wad.
  3. W przypadku skierowania reklamacji do Sprzedającego, Kupujący powinien przesłać informacje o tym fakcie listownie na adres ul. Grabiszyńska 214/7, 53-235 Wrocław lub poprzez e-mail na adres lekcje@edunect.pl. W zgłoszeniu zaleca się wskazać wadę, jaką zdaniem Klienta produkt posiada, oraz jeżeli jest to możliwe – udokumentować rzeczoną wadę, datę wystąpienia wady, żądanie sposobu doprowadzenia do zgodności towaru z umową zgodnie z art. 560 i nast. Kodeksu cywilnego oraz podanie danych kontaktowych. Powyższe wymogi mają charakter zaleceń, ich brak nie ma wpływu na skuteczność reklamacji.
  4. Sprzedawca w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia ustosunkuje się do zgłoszenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
  5. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego Konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
  6. Klient będący Konsumentem posiada w szczególności (lecz nie wyłącznie) następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
    • Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (tekst jednolity: Dz.U. z 2019 r., poz. 1668 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 6 lipca 2017 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych stałych sądów polubownych przy wojewódzkich inspektorach inspekcji handlowej. (Dz.U. z 2017 r. poz. 1356).
    • Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (tekst jednolity: Dz.U. z 2019 r., poz. 1668 ze zm.), z wnioskiem o pozasądowe rozwiązanie sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
    • Klient może złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Platforma ODR stanowi także źródło informacji na temat form pozasądowego rozstrzygania sporów mogących powstać pomiędzy przedsiębiorcami i Konsumentami.

§9 Dane osobowe

  1. Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca.
  2. Zasady ochrony danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności Serwisu internetowego EduNect, dostępnego na stronie www.edunect.pl/polityka-prywatnosci.

§10 Postanowienia końcowe

  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania z ważnych przyczyn zmian w niniejszym Regulaminie. Wszelkie zmiany Regulaminu wchodzą w życie w odpowiednim terminie wskazanym przez Sprzedawcę, nie krótszym jednak niż 7 dni.
  2. Zmieniony Regulamin wiąże Kupującego/Klienta, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 oraz 384[1] Kodeksu cywilnego, to jest został on prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia.
  3. Zgodnie z art. 8 ust. 3 pkt 2 lit. b ustawy z 18.7.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną podmiot korzystający ze strony Serwisu internetowego EduNect zobowiązany jest do nieumieszczania na tej stronie treści o charakterze bezprawnym.
  4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mieć będą odpowiednie przepisy Kodeku cywilnego oraz ustawy z 30.5.2014 r. – o prawach konsumenta.
  5. Wszelkie treści zawarte w Serwisie internetowym EduNect podlegają ochronie prawnej i ich wykorzystywanie będzie stanowiło naruszenie prawa.
  6. Niniejszy Regulamin jest dostępny pod adresem internetowym www.edunect.pl/regulamin.
  7. Umowy ze Sprzedawcą zawierane są w języku polskim.
  8. Regulamin wchodzi w życie z dniem 20.01.2022 r.

Załącznik nr 1 do Regulaminu: WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

………………………………………
Miejscowość, data

………………………………………
………………………………………
………………………………………
Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
Adres konsumenta(-ów)

………………………………………
………………………………………
………………………………………
Nazwa i adres przedsiębiorcy

Oświadczenie
o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość
lub poza lokalem przedsiębiorstwa

Ja/My (*) ………………….…………… niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym(*) odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) ………………………………..…… umowy dostawy następujących rzeczy(*) ………………………………………………………….. umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy/o świadczenie następującej usługi(*) ……………………………………………………………………..…………………………..

Data zawarcia umowy¹/odbioru²(*) ………………………………………..……………….

………………………………………
Podpis konsumenta(-ów)

(*) Niepotrzebne skreślić
¹ podać, jeżeli umowa dotyczyła świadczenia usług
² podać, jeżeli umowa dotyczyła zakupu towaru